Don Don: Otvorena najsavremenija fabrika tosta u Kragujevcu (FOTO)

Četvrtak, 14 Septembar 2017 12:00Autor: Branko Vukašinović

Kompanija Don Don otvorila je u Kragujevcu najsavremeniju fabriku tosta, u koju je investirano 10 miliona evra, a dnevno će proizvoditi 100.000 komada tosta za ceo region. Novootvorena fabrika je specifična i po tome što predstavlja sinergiju moderne tehnologije pekarstva, robotike i vizionarskog menadžmenta.

Ponosni smo jer ova fabrika predstavlja krunu našeg dosadašnjeg poslovanja i naš razvoj od male pekare u Sloveniji pre 25 godina do skoro 10 godina investiranja u razvoj pekarske industrije u Srbiji. Ovo je veliki i važan iskorak u razvoju pekarstva  ne samo u Srbiji, već i u čitavoj regiji, kada govorimo o kvalitetu i bezbednosti proizvoda“, naglasio je  generalni direktor kompanije Don Don, Aleš Mozetič. 

Dnevni proizvodni kapacitet ove fabrike je 100.000 komada pakovanog tosta, a mesečni čak 3 miliona komada pakovanog tosta.  

Kategorija tosta se poslednjih godina ubrzano razvija u Evropi i tost zauzima sve značajnije mesto u ukupnoj potrošnji hleba. Prepoznali smo taj trend i sagledali sve nedostatke ove kategorije u celoj našoj regiji. Ti nedostaci su pred nas postavili izazov – kako napraviti tost sa dugim rokom trajanja, a bez dodataka bilo kakvih poboljšivača. Koristili smo znanja i iskustvo koje smo stekli putujući i obilazeći sve značajne pekarske centre u svetu. Rezultat je ova fabrika u Kragujevcu u kojoj se proizvodi tost sa rokom trajanja mesec dana, a napravljen bez dodataka hemijskih poboljšivača i konzervanasa“, naglasio je Mozetič.

U  kompaniji Don Don naglašavaju da ne postoji slična fabrika u radijusu od 800 kilometara. Izgradnja fabrike trajala je oko 2 godine, u radovima su učestvovale kompanije iz Srbije i inostranstva, a ukupna vrednost investicija je oko 10 miliona evra. U kompaniji kažu da je proizvodni proces u potpunosti automatizovan, kao i da su proizvodi iz kragujevačke fabrike napravljeni od pažljivo odabranih sastojaka, bez aditiva i konzervansa. Naglašavaju i da sve to garantuje ujednačen izgled, veličinu, kvalitet proizvoda kao i rok trajanja od preko 30 dana.  

Od samog početka poslovanja imali smo jasnu strategiju i viziju. Naša osnovna načela su bila i ostala jednostavna – ponuditi kvalitetan proizvod, koji je bezbedan, od kontrolisanih i najboljih sastojaka, dostaviti ga na vreme. Sada se stvari pomeraju u smislu proširenja i tržišta i proizvodnje, ali cilj nam je uvek isti – kvalitet”, zaključio je direktor kompanije, Aleš Mozetič.

Don Don svoje proizvode, osim na tržišta Slovenije i Srbije, plasira u Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Hrvatsku, Bugarsku i Grčku. Potrošači mogu odabrati između nekoliko vrsta tosta: Classic, Tamni, Semenke ili Putero tost, a na raspolaganju im je i pakovani hleb: Mlečni, Integrale ili Natura hleb. 

Galerija slika

Najnovije vesti iz ove kategorije