Skver

Loše vesti utiču na naše raspoloženje i volju za radom

Autor: infokg.rs
13:00 | Utorak, 22 09 2015

Skorašnje američko istraživanje, objavljeno u časopisu Harvard Business Review, otkriva da nas slušanje negativnih informacija čini depresivnijim i manje produktivnim.

Naučnici ističu i da loše vesti koje čujemo izjutra direktno potkopavaju naš radni elan pa samim tim i našu produktivnost na poslu.

Na radiju, informativnim kanalima, aplikacijama, novinama, društvenim mrežama - svuda smo izloženi vestima koje su mahom negativne budući da onih dobrih nekako ima sve manje.

Naučnici su podelili 110 "konzumenata" jutarnjih vesti u dve grupe od kojih je jedna nakon buđenja bila podvrgnuta 10-minutnom slušanju deprimirajućih novosti, dok je druga tokom tri minuta pratila pozitivne informacije.

Šest sati kasnije, svako od učesnika eksperimenta odgovarao je na upitnik kako bi se ustanovilo da li je i koliko stresiran, osnosno spokojan.

Test je pokazao da osobe izložene "lošim vibracijama" imaju 27 odsto više šansi da tokom dana budu deprimirane ili pod stresom. Istraživači nam svakako ne savetuju da se ne informišemo, ali nam preporučuju da, u očekivanju da se sukobi smire, a vlade svima obezbede dobro plaćeni posao, ne uključujemo radio i televiziju čim se probudimo, ili da barem biramo "pozitivnije stanice i kanale".

Pratite infoKG.rs na Facebook-u.