Info

Funkcioneri i zaposleni u gradskim preduzećima pozvani da donacijama podrže Tamarinu akciju

Autor: Jovana Mladenović
16:56 | Četvrtak, 10 05 2018

Gradski funkcioneri, odbornici, zaposleni u sistemu lokalne samouprave pozvani su da deo primanja odvoje kao podršku humanitarnoj akciji renoviranja onkološkog odeljenja Pedijatrijske klinike, koju sprovodi tim emisije "S Tamarom u akciji". Na današnjem prijemu za njenu ekipu u Gradskoj upravi rečeno je da se deo funkcionera već složio sa ovom idejom.

Izrazivši zahvalnost Tamari Grujić i njenoj ekipi na akciji renoviranja Onkološkog odeljenja Pedijatrijske klinike u Kragujevcu i pokretanju humanitarne akcije obezbeđivanja sredstava za nabavku teretnog lifta, Ivica Momčilović, zamenik gradonačelnika, je rekao da će svoj doprinos dati i gradski funkcioneri. "Gradonačelnik Kragujevca Radomir Nikolić pokrenuo je inicijativu i dobio podršku svojih saradnika da deo zarada odvoje za ovu akciju. Pored toga pozvaćemo sve odbornike Skupštine grada Kragujevca, imenovana lica, zaposlene u Gradskoj upravi, u javnim i javno – komunalnim preduzećima i ustanovama da se priključe akciji", rekao je Momčilović i izrazio očekivanje da će se i na taj način prikupiti solidan iznos sredstava.

Inače, akciji prikupljanja sredstava za ugradnju teretnog lifta na kojoj se leče deca obolela od najtežih bolesti iz Kragujevca i regiona i koji je neophodan radi brzog i adekvatnog reagovanja zdravstvenih radnika mogu da se priključe i ostale firme i građani koji to žele uplatom na poseban račun Pedijatrijske klinike 840-2001761-18 sa pozivom na broj 51-68.   

Podsetimo, ekipa emisije “S Tamarom u akciji” juče je započela renoviranje onkološkog odeljenja Klinike za pedijatriju u kragujevačkom Kliničkom centru. Radovi će biti okončani u narednih deset dana, a gledaoci će biti u prilici da ovu specijalnu epizodu emisije ”S Tamarom u akciji”, kojom se završava prolećni serijal, pogledaju u petak, 8.juna, od 21 čas na RTS-u. 

Autor Tamara Grujić juče je govorila za portal InfoKG, a detalje čitajte OVDE.