Info

Za 60% smanjen broj prigovora Zaštitniku prava pacijenata, evo na šta su se Kragujevčani najviše žalili

Autor: Jovana Mladenović
15:00 | Četvrtak, 04 02 2021

Broj podnetih prigovora Zaštitniku prava pacijenata u Kragujevcu za 64 procenta je manji nego prethodne godine, a za trećinu je manji broj saveta za koje su se pacijenti obratili.

Prigovore i usmene pritužbe koje su podnete savetniku odnosile su se na poštovanje pacijentovog vremena, u smislu dugog čekanja na pružanje zdravstene usluge, zatim pravo na kvalitet pružanja zdravstvene usluge koji se odnosi isključivo na ljubaznost, pravo na dostupnost odnosno nemogućnost zakazivanja pregleda ili konsultatitvih dijagnostičkih procedura i pravo na informacije koje pacijent ili ne dobije ili bude pogrešne.

Od podnetih prigovora za koje je bio nadležan savetnik za zaštitu prava pacijenata, 80 odsto je bilo osnovano. Zdravstvena usluga zbog koje je podnet prigovor uspešno je neposrednom saradnjom savetnika i zdravstvenih ustanova korigovana kod oko 50 pacijenata, kazala je Stevanović.