SkverFoto: Lidl Srbija

Lidl i ove godine čini praznike magičnim i u duhu solidarnosti

Autor: InfoKG
11:00 | Četvrtak, 28 11 2024

Sezona praznika je vreme kada solidarnost, nevidljiva nit koja ima moć da spaja ljude, postaje jača i preplavljuje celu planetu. Zajedništvo i ljubav u doba darivanja pred kraj godine svaki put pokazuju svoju magiju na delu. Koliko je ona važna, i ove godine nas podseća Lidlova dobra poznata praznična kampanja Mala dela - velika magija i mali heroj praznika, Lidlov rakun Raša. 

Kampanju Mala dela - velika magija, Lidl Srbija sprovodi od 2019. godine i tokom trajanja kampanje potrošači imaju priliku da u svim Lidl prodavnicama kupe preporučene prehrambene artikle poput ulja, brašna, pirinča, testenina, kao i sredstava za ličnu higijenu i doniraju ih iza kasa, direktno time pružajući pomoć najugroženijim sugrađanima, korisnicima usluga Crvenog krsta Srbije. 

Rakun Raša, glavni junak humanitarne akcije Mala dela - velika magija, kao i prošle zime, praznike nestrpljivo iščekuje na policama u Lidl prodavnicama. U pitanju je limitirana serija plišane igračke rakuna, koja se može pronaći u prodaji. Njegova priča kreće kada se uputi u topli dom zajedno sa svima onima koji odluče da ga kupe - jer se time direktno pomaže rad Crvenog krsta Srbije. Za svaku kupljenu plišanu igračku rakuna Raše, kompanija Lidl Srbija donira 100 dinara Crvenom krstu Srbije i tako pomaže radu te organizacije, kao i njenim korisnicima. Misija ovog plišanog junaka je sasvim jasna, a to je podsećanje svih pojedinaca da čine mala dela koja mogu doneti veliku magiju, i to baš onima kojima je ona najpotrebnija. 

Magija postaje stvarnost samo onda kada svi verujemo u nju,  Raša je tu da nam pomogne da praznične čarolije podelimo svuda i da svojim humanim gestom pomognemo ispunjenju nečije novogodišnje želje. Rašin dolazak obradovao je mnoge, a igračke sa njegovim likom već krase brojne tople domove, kancelarije i police, kao podsetnik da je magija uvek na dohvat ruke.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 74 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.  

*Promo