Na današnji dan 1985, sa fabričkih traka sišla je poslednja Zastava 750, poznatija kao ''Fića''. U periodu od 1955. do 1985. u Kragujevcu, proizvedeno je 923.487 primeraka ovog automobila. Poslednji proizvedeni Fića se čuva u Muzeju „Zastava“.
"Fića" (Zastava 600, 750, 850) je automobil koji se izrađivao po licenci italijanskog FIAT-a.
Ovaj automobil odigrao je presudnu ulogu u razvoju automobilske industrije u tadašnjoj Jugoslaviji, a u to vreme "Fića" je bio prvo vozilo u većini jugoslovenskih porodica. Do današnjeg dana ostao je neprikosnoveni simbol motorizacije za mnoge bivše Jugoslovene.
Koristio se kao službeni automobil tadašnje milicije,mnogih drugih javnih službi, a godinama je bio jedino vozilo za obuku vozača.
Zabeleženo je da se "Fićama" čak igrao i fudbal na Tašmajdanu, učestvovao je na trkama Nacionalne klase, a ovekovečen je i u istoimenom kultnom filmu Gorana Markovića:
Sa prestankom proizvodnje ovog automobila, okončana je jedna automobilska era u SFRJ, a kao zamena za ovaj ikonski automobil, kasnije je stigao "jugo".