Nakon žalbi velikog broja potrošača da je daljinsko grejanje u Kragujevcu znatno lošije nego prethodnih godina, o čemu je Infokg već pisao, oglasila se i Energetika, odgovarajući na naša pitanja.
Njihov odgovor prenosimo u celosti:
"Energetika" DOO Kragujevac je ove godine pojačala kontrolu svoje distributivne mreže u smislu kontrole temperature u objektima koji se greju putem našeg sistema daljinskog grejanja. Prethodnih godina u pojedinim delovima grada dolazilo je do pregrejavanja na šta su nam naši korisnici ukazivali i iz tih razloga smo od ove grejne sezone pojačali kontrolu naše mreže kroz takozvano štelovanje ventila da bi smo ostvarili temperature koje su propisane članom 50.
Odluke o uslovima i načinu proizvodnje, distribucije I snabdevanja toplotnom energeijom ( u daljem testu Odluka ) , koji između ostalog propisuje da temperatura dnevne sobe, spavaće sobe, kuhinje i degažamana treba da bude 20 stepeni, toaleta, predsoblja i hodnika stana treba da bude 15 stepeni a kupatila 22 stepena. U pogledu početka grejnog dana i njegovog završetka takođe se primenjuje Odluka, član 49. kojim je propisano da grejni dan traje od 6.30 do 21.30 časova, a subotom i nedeljom od 7 do 22 časa", saopštili su za InfoKG iz Energetike.
Dodaju da ukoliko korisnici primete bilo kakva odstupanja od Odlukom definisanih parametara to mogu prijaviti putem telefona 034/336-238 i 0800/034-033, a ekipe "Energetike" će po prijemu poziva odmah izaći na teren i u skladu sa obavezama propisanim Odlukom omogućiti isporuku toplotne energije na način i po parametrina definasnim Odlukom.