Info

NSZ počela neposredan rad sa klijentima, ali samo u jednom slučaju

Autor: InfoKG
10:30 | Ponedeljak, 11 05 2020

Nacionalna služba za zapošljavanje od danas radi neposredno sa klijentima, ali isključivo u situacijama kada ne postoji mogućnost da se neophodno obavi elektronskim putem i to uz obaveznu primenu i poštovanje svih propisanih epidemioloških mera.

Nezaposleni koji traže posao od danas mogu elektronskim putem da obave sledeće u Nacionalnoj službi za zapošljavanje: izvrše prvu prijavu na evidenciju; podnesu zahteve za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti; za izdavanje uverenja iz evidencije o nezaposlenosti, završe obuku „Put do uspešnog preduzetnika“.

Nezaposleni kojima je zakazano redovno javljanje u zakonski predviđenim rokovima biće obavešteni od strane zaposlenih u nadležnim filijalama NSZ o narednom zakazanom terminu za javljanje, elektronskim putem ili putem telefona.

Poslodavci takođe elektronskim putem mogu dostave prijave potrebe za zapošljavanjem, podnesu zahteve za učešće u programima aktivne politike zapošljavanja; za izdavanje mišljenja na Program rešavanja viška zaposlenih; za izdavanje dozvole za rad stranca.

Oni koji nisu produžili evidencioni karton ne treba da brinu, jer neće biti izbrisani sa evidencije. I oni treba da sačekaju poziv savetodavca koji će ih obavestiti kada to mogu da urade.

Neposredan prijem klijenata, obavljaće se isključivo u situacijama kada ne postoji mogućnost podnošenja zahteva elektronskim putem i u oblastima rada gde je neposredna komunikacija neophodna, i to uz obaveznu primenu i poštovanje svih propisanih epidemioloških mera.

Sve informacije građani mogu pronaći na sajtu Nacionalne službe za zapšljavanje.

Izvor: RTK