Portal InfoKG razgovarao je sa gradskim većnicima o tome koji će biti prioriteti u radu Gradskog veća kojim rukovode u tekućem mandatu, a naročito u ovoj godini; koje novine planiraju da uvedu i zbog čega; te šta u ovoj godini iz nadležnosti njihovog resora očekuje Kragujevac?
Odgovore člana Gradskog veća za investicije i upravljanje projektima Aleksandra Miloševića prenosimo u nastavku. U narednim danima objavljivaćemo razgovore sa njegovim kolegama većnicima.
Kao članu Gradskog veća za investicije i upravljanje projektima, prioriteti u radu u ovoj godini biće mi pre svega:
- Projektovanje i izgradnja objekta Gradske tržnice (stavljanje u funkciju matičnog obekta, izgradnja zgrade podzemnog trgovinskog objekta (prenamena podzemne garaže) i izgradnja ograde
- Izgradnja objekta predškolske ustanove u naselju Erdeč, kapaciteta 270 dece
- Izgradnja vrtića na lokaciji nekadašnjeg "Gradskog zelenila" u ulici Save Kovačevića, kapaciteta 120 dece
- Izgradnja objekata MZ Beloševac i MZ Šumarice
- Sanacija mosta na ulazu u FAS
- Izvođenje radova na izgradnji objekta dečijeg odmarališta na Bešnjaji.
Pored ovih projekata, tu su i drugi razni projekti od izuzetnog značaja za Grad Kragujevac, a jedan od njih je svakako izgradnja Severne obilaznice.
U ovom mandatu, posebnu pažnju posvetiću kreiranju održivog i prosperitetnog urbanog okruženja za sve naše građane. Prvi i osnovni prioritet je dalji razvoj infrastrukture grada Kragujevca. Kao jedan od ključnih gradova u Srbiji, Grad Kragujevac zaslužuje modernu i efikasnu infrastrukturu, koja će podržati rast i razvoj naše zajednice.
U kontekstu dobre prakse koje ću zadržati su one aktivnosti koje podstiču transparentnost, participaciju građana i održivi razvoj. Prvo, važno je održavati otvorenu komunikaciju sa građanima, slušati njihove potrebe i ideje, te ih uključivati u proces donošenja odluka. Ovo osnažuje njihovu povezanost sa gradskom upravom i doprinosi osećaju zajedništva.
Novine koje planiram da uvedem odnose se na implementiranje novih tehnologija i digitalne platforme, kako bi građani imali lakši pristup gradskim uslugama i informacijama. Ovo će olakšati komunikaciju između građana i gradske uprave, što će rezultirati efikasnijim rešavanjem problema i bržim napretkom u razvoju grada.