Info

NA KLIK OD POVOLJNIJE NABAVKE NAMIRNICA

Autor: InfoKG
10:00 | Četvrtak, 19 08 2021

Personalizovane promocije, dodatna sniženja, brža i ugodnija kupovina, samo su neke od pogodnosti koje su od 15. jula dostupne samo građanima Kragujevca i Knića, zahvaljujući digitalnom program lojalnosti „Moj Maxi“. Više o samoj aplikaciji, prvim utiscima korisnika i svim benefitima koji očekuju njene korisnike u Maxi i Tempo prodavnicama, govori Nikola Zečević, rukovodilac istraživanja, lojalnosti kupaca i brze dostave kompanije Delez Srbija.

Zašto baš aplikacija lojalnosti i možete li nam reći više o ovom digitalnom rešenju?

U svakom segmentu poslovanja uvek polazimo od naših kupaca i pažljivo osluškujući njihove potrebe i savremene trendove u trgovini, trudimo se da u kontinuitetu uvodimo inovacije koje će olakšati nabavku namirnica i pri tome uštedeti kućni budžet. Upravo na toj ideji se i razvio program lojalnosti „Moj Maxi“. Kako bismo omogućili što bolje iskustvo kupovine za naše kupce, odlučili smo da on bude jednostavan, savremen i digitalizovan, odnosno kreiran u vidu besplatne personalizovane aplikacije koja se može instalirati na svim pametnim telefonima. Ono što je nama bilo jako važno je da već pri instaliranju aplikacije svaki korisnik dobije popust dobrodošlice od 10 odsto koji može iskoristiti prilikom prve kupovine u Maxi i Tempo prodavnicama. Sa druge strane kako bismo u potpunosti odgovorili na potrebe pojedinačnih kupaca, a zahvaljujući algoritmu koji pamti prethodne izbore korisnika, „Moj Maxi“ aplikacija nudi niz pogodnosti i dodatna personalizovana sniženja. Spajanjem jednostavnosti pri korišćenju, pogodnosti prilikom same nabavke i ostvarivanjem popusta na odabrane proizvode kupcima smo istovremeno pružili dve najvažnije stvari – povoljniju i udobnu kupovinu. 

Zašto je važno da kupci dolaze u nabavku sa već instaliranom „Moj Maxi“ aplikacijom? 

U pitanju je aplikacija lojalnosti koja korisnicima pruža raznovrsne promocije na mestu prodaje, relevantna sniženja i veću udobnost pri kupovini. Kada su u pitanju sniženja, pored već pomenute personalizovane ponude preporučenih promocija, kupci na raspolaganju imaju mogućnost da sa liste od 30 ponuđenih proizvoda - koji su u datom trenutku na akciji samo za “Moj Maxi” korisnike, izaberu do šest proizvoda, za koje će ostvarivati popuste u naredne dve nedelje, a koji će za njih imati veća sniženja u odnosu na redovna. Dodatno, korisnici imaju mogućnost da unapred online poruče željeni proizvod sa delikatesa koji mogu preuzeti bez čekanja u redu u omiljenoj radnji, da skeniranjem bar koda na licu mesta provere cenu željenog proizvoda, kao i mogućnost uvida u sve proizvode koje su u datom trenutku na akciji u odabranoj radnji. Užitku u nabavci doprinosi i opcija za kreiranje personalizovanih spiskova za kupovinu, a mogućnost ostvarivanja nagrade za lojalnost odabranom brendu i rođendanski pokloni samo su neki od dodatnih benefita aplikacije. 

Zašto je baš Kragujevac odabran kao grad u kom je lansiran program lojalnosti i kakvi su prvi utisci korisnika?

Grad Kragujevac jedan je od tri grada u kojima kompanija Delez Srbija ima najveći broj prodavnica, zbog čega smo odlučili da upravo vaši sugrađani prvi imaju priliku da uvide na koji način funkcioniše digitalna aplikacija lojalnosti “Moj Maxi” i da probaju sve njene pogodnosti, dok će već od jeseni aplikacija biti dostupna i u svim ostalim gradovima. Do tada, u periodu od tri meseca, otvoren je prostor za dodatna unapređenja sistema koja već realizujemo a koja su zasnovana na povratnim informacijama kupaca, korisnika aplikacije. Prvi utisci su izuzetno dobri, a komentari Kragujevčana koje dobijamo putem potrošačkog servisa, socijalnih mreža i direktno u prodavnicama govore u prilog tome da su naši kupci i te kako spremni na novu digitanu eru kupovine kojoj već svedočimo.  

*Promo