Info

Nakon odlaska grobara, na red došla administracija, privatnici preuzimaju deo posla

Autor: Jovana Mladenović
15:30 | Petak, 29 12 2017

Nakon odlaska 9 radnika zaduženih za opsege na grobnicama i postavljaje spomenika, koji su tehnološkim viškom proglašeni krajem prošlog meseca, još 6 zaposlenih u Gradskim grobljima u novu godinu ulaze bez radnog mesta.

Na delu je sprovođenje odluke o maksimalnom broju zaposlenih u sistemu lokalne samouprave, koja za Gradska groblja predviđa 76 radnika. Odluka je, podsetimo, pretrpela izmene usvojene na sednici Skupštine grada održanoj 27. decembra, dok je prvobitna podrazumevala maksimalno 71 zaposlenog. 

Odlazeći su radnici administracije, računovodstva, knjigovodstva. "Poslove računovodstva i knjigovodstva od sada će obavljati privatna agencija koja se javila na tenderu raspisanom po zakonu o javnim nabavkama", objašnjava u izjavi za InfoKG direktor Gradskig grobalja, Nikola Spasić. 

Isti slučaj je i sa tehničkom službom koja je ugašena odlaskom devetorice radnika u prvom krugu usaglašavanja sa pomenutom odlukom. Prema rečima direktora Spasića, oni sada rade u privatnim firmama i to mnogo efikasnije nego što su u "Grobljima". "U privatnom sektoru mora da se radi, bolje, brže, kvalitetnije, odgovornije, ne plaća se nerad", kaže Spasić. 

Tvrdi da saradnja sa privatnim firmama neće dodatno opteretiti budžet preduzeća jer su fakture daleko manje nego bruto plate.