InfoFoto: Printscreen - RTS

Novi proizvodi sa oznakom "Bolja cena"

Autor: InfoKG
17:30 | Sreda, 20 09 2023

U Srbiji od danas novi proizvodi sa oznakom “Bolja cena”, sada ih je ukupno 36, piše RTS. To su artikli za ishranu, higijenu, kućnu hemiju, koji se svakodnevno pazare.   

Puni rafovi, niže cene. U trgovinama, još 16 artikala s tom oznakom. Do sniženja za njih trebalo je izdvojiti oko 2.700 dinara, sada - 1.000 manje. 

PROIZVODI SA OZNAKOM "BOLJA CENA"

Za sada je ukupno 36 proizvoda sa oznakom “Bolja cena”, a to su: Mleko, jogurt, sir beli kriška, jabuke, krompir, testenina, pileće meso (trup), salama u omotu, bezalkoholni napici, kafa, hrana za bebe, šampon za bebe, kupka za bebe, dečije pelene, šampon za odrasle, kupka za odrasle, toalet papir, higijenski ulošci, deterdžent za pranje sudova i deterdžent za pranje veša, brašno TIP 500 i TIP 400, suncokretovo ulje, kiselo mleko, margarin, sirni namaz, crni luk, pasulj, kupus, pašteta, viršle, zamrznuti grašak, džem, keks, pasta za zube i sapun.
 

Građani se slažu da je neophodno sniženje cena : „Ja sam penzioner, znači nam dosta”, “Mislim da je meso negde najvažnije da se snizi, to su najveće cene“ „Znači svima i ko ima i ko nema , nikom nije mnogo”.

"Bolja cena", znači sniženja od 20 do 40 odsto. Dodatni plus, što je to uglavnom roba domaćih proizvođača.

Dopuna zaliha je na svakodnevnom nivou, jer potražnja je trenutno za tim artiklima jako velika i mi smo uložili dodatne napore baš u tom delu da ispoštujemo naše potrošače”, ističe Jovana Tomović iz TP Morava, DTL.

Građani Srbije, više od 50 odsto mesečnih prihoda troše upravo na hranu. U Nacionalnoj organizaciji potrošača, pozdravljaju akciju države na zaštiti životnog standarda građana.

U Srbiji kao da ne postoji razvijena konkurencija, razvijeno tržište i da trgovci ne razumeju šta znači podela tog društvenog tereta, krize, solidarnosti. Dakle, mi uvek pričamo da ne treba na hrani toliko zarađivati, postoje druge vrste roba gde se zarađuje, ali na hrani ne treba”, kaže Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacija potrošača Srbije.

Tu preporuku do sada je poslušalo oko 2.500 marketa, koji su se odrekli značajnog dela zarade.

Tačno je da smo morali da smanjimo marže i da je to uticalo na profitabilnost, ali smo mi prepoznali inicijativu i napore države u borbi protiv inflacije i iz tog razloga smo se priključili ovoj akciji”, dodaje Jovana.

Poziv je otvoren i za sve ostale, budući da akcija "Bolja cena", za trgovce nije obavezujuća. Ali je značajna, prvenstveno za veliki broj građana koji imaju primanja ispod prosečne zarade. 

Izvor: RTS