Unapređenje kvaliteta pružanja usluge u turizmu i korišćenje savremenih internet tehnologija u promociji i prodaji usluga, bio je cilj eduikativne radionice na temu ''Savremene tehnike promocije i prodaje usluga u seoskom turizmu i manjim porodičnim smeštajnim objektima'' održane u Biznis inovacionom centru.
O načinima promocije pojedinačnih turističkih proizvoda, internet prezentacije i uticaja društvenih mreža na prodaju proizvoda i rezervacionih sistema, govorili su koordinator Tempus projekta prof. dr Milutin Đuričić i profesori Visoke poslovno-tehničke škole iz Užica dr Radomir Stojanović i mr Slobodan Petrović.
Edukativnu radionicu je organizovala Gradska turistička organizacija ''Kragujevac'' u saradnji sa Visokom poslovno-tehničkom školom iz Užica, a uz podršku lokalne samouprave.
“Od izuzetne je važnosti da se u eri interneta i brzih informacija potrošačima pruži kompletna slika ponude celokupnog područja koja će obuhvatati i domaćinstva koja imaju smeštajne kapacitete, kao i one koji se bave zdravim i domaćim proizvodima. To je jedan od načina da se ponuda seoskog turizma učini kompletnom i atraktivnijom”, rekao je član Gradskog veća za privredu Dalibor Jekić.
Prema rečima Snežane Milisavlјević, direktorke GTO ''Kragujevac'' na teritoriji grada ima oko 15 registrovanih domaćinstava koji u manjoj meri koriste mogućnosti interneta i društvenih mreža.
“Mali broj domaćinstava putem interneta komunicira sa potecijalnim klijentima na tržištu, ali cilј ovakvih radionica jeste da se to promeni i savremene tehnologije približe domaćinima. Očekujemo da će nova domaćinstva koja smo registrovali i kategorisali u poslednje vreme, tom poslu pristupiti na savremeniji način”, rekla je Snežana Milisavlјević, direktorka GTO ''Kragujevac''.
Sledeća radionica biće održana u aprilu u kragujevačkoj Regionalnoj privrednoj komori.