SkverFoto: pixabay.com

Korporativne proslave - da li ih treba praviti i kako se organizuju?

Autor: InfoKG
15:00 | Sreda, 29 12 2021

Retko šta će tako obradovati zaposlene kao saopštenje da ih uskoro čeka korporativna proslava! 

Organizacija i priređivanje korporativne proslave predstavljaju odličan razlog za zbližavanje, slavljenje postignutih uspeha, ali i jednostavno - fenomenalan provod sa kolegama. 

Za razliku od radne svakodnevice, kada vreme provodite rešavajući poslovne izazove, na proslavi ćete ga provoditi veseleći se, upoznajući se, a sigurno i odlično provoditi. Ali da li su korporativne proslave preporučljive iz ugla interesa biznisa, kako se one organizuju i kakav efekat na kolektiv mogu ostvariti?

Istražili smo umesto vas, pa vam sve o korporativnim proslavama i njihovoj organizaciji predstavljamo u nastavku teksta.

Da li treba prirediti korporativnu proslavu i kakvi povodi mogu da budu?

Ovo prevashodno zavisi od toga u kakvom i kolikom kolektivu radite, kao i od toga da li postoji razlog za slavlje.

Proslava godišnjice firme od 10 zaposlenih i proslava godišnjice kompanije koja ima preko 500 zaposlenih svakako ne iziskuje isti angažman po pitanju izdvajanja resursa na samu organizaciju proslave. I tu ne mislimo samo na novčana sredstva, već i vreme i posvećenost. Ukoliko ste prethodne godine poslovali dobro, imate želju da podstaknete i motivišete kolektiv, te priredite proslavu godišnjice - to svakako treba i da učinite. 

Svakako - nikada ne na štetu budžeta kojim raspolažete.

Proslava za velike kompanije može da iziskuje izdvajanje ogromnih svota novca. Možda će vam zaposleni biti zahvalniji da ga utrošite na uvećanje njihove plate umesto proslavu? Razmislite o svim faktorima i donesite konačnu odluku.

Ukoliko imate sredstva, vreme koje ste spremni da izdvojite i mislite da će proslava godišnjice firme, ili nekog drugog uspeha ili jubileja, ostvariti pozitivan uticaj na vaš kolektiv - samo napred! Objava o održavanju korporativne proslave oduševiće vaše zaposlene!

Vreme je za organizaciju - na šta treba misliti prilikom organizacije korporativne proslave?

Prostor, piće i jelo i naravno - muzika. 

Bez pogovora, najvažniji elementi za svaku uspešnu proslavu!

#1 Prostor - gde je najbolje organizovati proslavu firme?

Da li pratite vaše kolege na društvenim mrežama? Ako ne, sigurno razgovarate o tome kako i gde provodite vikende? Da li su češće u restoranima, kafanama ili klubovima? U kakvoj vrsti provoda najviše uživaju? 

Sva ova pitanja uzmite u obzir kada budete birali prostor u kome ćete prirediti svoju korporativnu proslavu. 

Osim toga, kao faktor treba da razmotrite i to koje su generacije vaši zaposleni, jesu li u pitanju većinski mladi ljudi ili su to sredovečni ili stariji ljudi. Oni se provode na različite načine! 

Prostor bi trebalo birati tako da bude što reprezentativniji, te pokaže uspeh vaše kompanije. 

Važni faktori za odabir prostora su svakako i njegova lokacija i kapacitet.

Lokacija treba da bude što dostupnija iz svih delova grada, a veličina prostora taman tolika da svaka osoba iz tima vaše kompanije ima dovoljno mesta da sedne, ali po potrebi - i da ustane da igra!

#2 Jelo i piće za korporativnu proslavu - kako napraviti najbolji izbor?

Imamo jednu reč - ketering.

Definitivno najbolje rešenje za svaku korporativnu proslavu!

Pozovete, poručite, zakažite vreme i jednu važnu obavezu u vezi sa organizacijom ste završili, a niste ni ustali iz fotelje!

Odaberite kanapee, sendvičiće i sve slaniše i slatkiše koji su od kvalitetnih sastojaka, a istovremeno laki za jelo, u jednom ili dva zalogaja. Ovo je idealna hrana za proslave firme, prevashodno zbog praktičnosti za konzumaciju. 

#3 Muzika - odaberite idealnu muziku za korpo žurku 

Muzika je neizostavni element svake proslave, pa i žurke firme. 

Osim ako niste potpuno sigurni da baš svi zaposleni slušaju istu vrstu muzike, odaberite generičke pesme u kojima svako može da uživa. To su evergreen hitovi strane pop i rok muzike, kao i domaće. 

Ukoliko među vašim zaposlenima preovladava mlađa populacija slobodno uključite i barem nekoliko novokoponovanih hitova, za kraj. 

Živa muzika je takođe dobro rešenje, ako želite da igra i veselje budu sastavni deo događaja koji organizujete.

Koji su dobri povodi za organizaciju žurke firme?

Nova godina i praznici, veliki uspesi i godišnjice. 

Povod za proslavu može biti i ostvarivanje novog partnerstva sa drugom firmom, pa će i sam događaj biti osmišljen tako da se zaposleni međusobno upoznaju i već sutra počnu da funkcionišu kao uigran tim!

Uglavnom - povod vam je definitivno potreban, a dobro raspoloženje je sa pozitivnim povodom zagarantovano!

Atmosferu začinite simpatičnim govorom koji ce motivisati zaposlene, kao i sa mnogo smeha i zabave. Kako živimo u vremenu dominacije socijalnih mreža, savetujemo da obavezno zabeležite i sjajne fotografije koje možete okačiti na profile svoje korporacije, ali i uramiti i čuvati kao uspomenu u samim poslovnim prosotrima u kojima radite. 

Pa, jeste li osmislili svoju sledeću proslavu firme?

Nova godina se približava, pa zašto upravo njen doček ne bi bio odličan povod za proslavu? Uživajte u organizaciji i samoj večeri. Termin odredite tokom radnih dana, najbolje petka, kako ne biste uzurpirali vikend zaposlenima. Ostaje da ih dočekate sa širokim osmehom i uživate u korporativnoj žurci o kojoj će se pričati sutra u firmi!

Naravno, budite odgovorni i poštujte sve mere borbe protiv širenja korona virusa i žurka će proteći fenomenalno!

Izvor: Avokado