Filijala PIO fonda u Kragujevcu prestala je da prima stranke u šalter salama i kancelarijama dok traje vanredna situacija, objavljeno je na zvaničnom sajtu Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje. Informacije u vezi sa ostvarenjem i korišćenjem prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja građani mogu dobiti putem telefona, a zahteve mogu poslati potšom ili preko sajta e-Šalter.
U skladu sa merama Kriznog štaba Vlade Republike Srbije za suzbijanje zarazne bolesti COVID–19, preporukama Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i odlukama gradskih štabova za vanredne situacije, Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje doneo je odluku da filijale u Beogradu, Kraljevu, Kragujevcu, Užicu, Novom Pazaru, Vranju, Šapcu i ispostava u Brusu prestanu sa prijemom stranaka u šalter salama i kancelarijama dok traje vanredna situacija.
Građani sve informacije u vezi sa ostvarenjem i korišćenjem prava iz penzijskog i invalidskog osiguranja mogu dobiti putem telefona koje je svaka organizaciona jedinica istakla na ulazu u zgradu, a zahteve za ostvarivanje prava mogu poslati poštom ili elektronskim putem preko sajta e-Šalter.
Filijala Kragujevac sa ispostavama Knić, Topola i Lapovo | 034/503-700 | Centrala |
034/503-715; 034/503-716 | Šalterska evidencija | |
034/503-751 | Pravna pomoć | |
034/503-713 | Isplata penzija | |
034/503-731 | Prijave i odjave |