Info

Pri kraju BRENDIRANJE KRAGUJEVCA - Evo koje ste probleme ustvari izdvojili kao PRAVO LICE našeg grada

Autor: Jovana Mladenović
12:00 | Sreda, 28 07 2021

Grad Kragujevac, kažu nadležni, privodi kraju proces brendiranja "u svrhu stvaranja povoljnije klime za poslovanje na lokalu i regionu". Po tome je prvi u Srbiji i ugleda se na Njujork, Amsterdam... Kao prioriteti identifikovani su metalski i sektor informacione i komunikacione tehnologije. Ova tema izazvala je veliku pažnju naših čitalaca koji su ukazali na mnoge probleme sa kojima se svakodnevno suočavaju i zbog kojih nemaju "povoljnu klimu" u pogledu osnovnih uslova za život u gradu.

Naravno, najvećim delom Kragujevčane muče komunalni problemi, poput nepostojanja putne infrastrukture ili iste u ruiniranom stanju tamo gde je ima. Mnogima od njih bilo kakve padavine, a kamoli malo obilnije poput onih koje smo imali pre par dana, potpuno onemogućavaju izlazak iz dvorišta.

Na dva, tri kilometra od centra nebrojano je ulica koje nikad nisu ni dočekale da budu asfaltirane, a za "verovali ili ne" je činjenica da postoje i prigradska naselja u kojima nema vode!

Tu su i brojne udarne rupe, takozvane "skakaonice" po najprometnijim saobraćajnicama u gradu nastale usled ulegnuća asfalta...

Divlje deponije na par stotina metara od centra, fasade koje se raspadaju... Mnogima su, opravdano, trn u oku skele koje godinama stoje nad vratima Suda postavljene upravo u svrhu saniranja ornamenata na fasadi, ali nikome nije jasno zašto su tu doslovno godinama...

O zagađenju vazduha suvišno je davati argumente, jer Kragujevčani dobro znaju kako se tokom čitave grejne sezone bude pod pepelom...

Autobuska stanica koja više liči na scenografiju za horor filmove, pa trošenje silnog novca iz gradske kase za kupovinu objekta koji bi trebalo da postane autobuska stanica i onda tajac na tu temu...

Mnogima smeta i što su raštrkane prostorije Policijske uprave...

Nedostatak zelenih površina, dečjih igrališta, malobrojni parkovi po naseljima u zapuštenom stanju...

Tu je i nedostatak parking mesta, u najvećem usled obimne gradnje stambeno-poslovnih objekata, a nedovoljno ili nimalo obezbeđenih parkinga pride...

Bolna tema naših sugrađana je rekonstrukcija Gradske tržnice koja se otegla u nedogled, a većina i godinu dana posle ne može da zaboravi rečenicu nadležnih "dešava se" kada se urušio deo ovog objekta.

"Daleko smo mi od sveta", zaključuju naši čitaoci koji se, potkrepljeno brojnim argumentima, opravdano ljute zbog toga što im se raznim lepim, ali nerealnim temama "maše pred očima" dok nemaju elementarne uslove za život u gradu.

Portal InfoKG ovim tekstom ne nipodištava ideju brendiranja grada kao nešto pozitivno i potrebno, samo ukazuje na neke od mnogo prečih stvari kako bi Kragujevčani, koji žive u četvrtom po veličini gradu u Srbiji, imali "povoljnu klimu" dostojnu te činjenice.