Davida Ljubenovića mlađi Kragujevčani znaju kao klinca koji je repovao u Domu omladine i fotkao rođendane i svadbe, a onda je nastao sa kragujevačke scene i vrlo brzo pojavio se na mnogo većoj, onoj estradnoj. Istini za volju, na sceni ga nećete videti nikad, ali njegove spotove na YouTube-u gledaju milioni. Direktor je produkcijske kuće DaVideo.
Njegov upliv u biznis krenuo je još dok je kao klinac repovao i nastupao na lokalu, uglavnom u kragujevačkom Domu omladine. Tada je sam radio pesme i snimao spotove. Priča je krenula da se širi kada je vizuelizaciju počeo da radi za za neke svoje kolege, takođe uglavnom poznate na lokalu u svojim sredinama. Onda je počeo da se bavi fotografisanjem 18. rođendana, od čega je prikupio novac i uložio ga u opremu da bi krenuo da fotka i svadbe. Sa jednim drugarom je otvorio foto studio Wedding solution. Život na relaciji Kragujevac-Beograd bio je svakodnevnica par godina kada je naš sagovornik rešio da snimanje spotova podigne na viši nivo i gađa epicentar estradnih zbivanja - ultra poznate ličnosti domaće muzičke scene. Kasnije se preselio u glavni grad. Najpopularniji pevači poput Ace Lukasa DaVideo timu su poklonili poverenje i striktno ga se drže. Nezahvalno je nabrajati, tu su, između ostalih, i Ana Kokić, Milica Pavlović, Grandovi pevači, Sandra Afrika, Vuk Mob, MC Stojan...
David je direktor produkcijske kuće DaVideo koja kreira spotove sa milionskim pregledima na YouTube-u. Isprva je sve radio sam, osmišljavao svaki segment, snimao, montirao, a sada je to postala jedna ozbiljna priča iza koje stoji tim od dvadesetak ljudi, gde svako ima svoje zaduženje u procesu rada. Posao je stresan, haotičan, nepredvidiv, ali zanimljiv, kaže David. Takav tempo mu i odgovara. Saradnja sa muzičarima znači da ne postoji klasično radno vreme, ni pristojno doba kada se zakazjuju sastanci, telefon stalno zvoni. Pevači donesu pesmu i ponekad tačno znaju šta žele, a nekad na ideji o kompletnom vizuelnom identitetu rade sa DaVideo timom. Snimanja mogu da traju po 12 sati ili dva dana, a naročita poslastica su detalji poput paljenja automobila, simuliranje eksplozija...
Naš sagovornik kaže da je reč o zatvorenom krugu ljudi koji se i privatno druži, zajedno izlaze u provod, idu u bisokop, te svima odgovara da snimanje protekne u što ležernijoj atmosferi, ali naglašava i to da bez uzajamnog poštovanja nema dugoročnog posla. Na početku je svima bilo čudno kad se na sastanku pojavi dvadesetogodišnjak, a neki klijenti duže su na estradi nego što on ima godina. Kvalitet ispliva i bude primećen, pročuje se, vidi se, to se desi pre ili kasnije, kaže David.
Van posla, David je ili hiperaktivan ili lenstvuje do toga da mu je teško da se pomeri. Voli da provodi vreme u studijima svojih kolega, vozi automobil noću po gradu, sluša muziku i zavisnik je od Instagrama. Ako je u stanu, ritual su nargile. Repovanje koje je nakad bilo hobi, danas je zamenio izlascima, voli RNB žurke, splavove... Kad je okružen svojim društvom nezaobilazna je rečenica "Davide, uozbilji se", a nepoznata sredina ga pretvara u stidljivijeg povučenog tipa, mada okruženje njegov stav obično protumači kao odraz arogancije i navikao je, kaže, da ga okarakterišu antipatičnim na prvi pogled.
U galeriji pogledajte više fotografija, a na YouTube kanalu DaVideo projekte na kojima je produkcija radila.