InfoFoto: kragujevac.rs

Zakazana sednica SG: Odbornici raspravljaju o rebalansu budžeta, povećanju broja gradskih uprava…

Autor: Branko Vukašinović
13:00 | Utorak, 22 06 2021

Redovna sednica Skupštine grada Kragujevca, deveta po redu, zakazana je za utorak, 29. jun, sa početkom u 9 sati u sali za sednice lokalnog parlamenta. Obrazlažući dnevni red, među 13 tačaka, predsednik Skupštine grada Miroslav Petrašinović je kao najznačajnije izdvojio četiri – odluku o organizaciji gradskih uprava grada Kragujevca, odluku o izmeni Odluke o budžetu za tekuću godinu, Kadrovski plan zaposlenih u gradskim upravama i stručnim službama i Poslovnik Skupštine grada.

Ovoga puta izmenu odluke o budžetu odnosno rebalans radimo zato što tu odluku prati odluka o novim gradskim upravama. Sredstva predviđena za pet gradskih uprava, koje će postojati do kraja juna, moramo da preraspodelimo, jer ćemo od 1. jula kako je odlukom predviđeno imati 10 gradskih uprava. To znači da se odlukom o rebalansu budžeta ništa ne menja što se tiče prihodovne i rashodovne strane”, pojasnio je Petrašinović.

Prema njegovim rečima, Odlukom o organizaciji gradskih uprava dobijamo uprave koje do sada nismo imali, kao što je recimo Uprava za propise. 

Jedan od zadataka nove uprave je ujednačavanje pravne prakse i svih akata Gradskog veća i Skupštine grada kako bi akti bili razumljivi i jasni ne samo pravnicima, nego i onima koji to nisu. Cilj je da sve gradske uprave rade jednoobrazno kada je u pitanju stil pisanja i izrada tih akata”, rekao je Petrašinović. 

Dodaje i da je Kragujevac skoro dve godine imao sistem koji je funkcionisao sa pet gradskih uprava. 

To je bio dovoljan vremenski period da se uoče nedostaci, prednosti i mane takvog sistema. Na osnovu potrebne analize koja je rađena više meseci, Gradska uprava nadležna za lokalnu samoupravu i Gradsko veće kao predlagač ove tačke, izašli su pred Skupštinu grada sa predlogom da se rad organizuje u 10 gradskih uprava. To bi svakako trebalo da poboljša rad i efikasnost gradske uprave, ali i zadovoljstvo građana s druge strane”, zaključio je Petrašinović. 

Prema saznanjima portala InfoKG, očekuje se i da će se kroz dopunu materijala za dnevni red predstojeće sednice lokalnog parlamenta, naći i takčka dnevnog reda o izboru direktora Javnog komunalnog preduzeća “Šumadija”. Opširnije ovde: Potvrđuje se pisanje InfoKG-a: Vujnović najbolje ocenjen među kandidatima za direktora JKP “Šumadija”.