Skver

Budućnost trgovine je personalizovana ponuda

Autor: InfoKG
11:00 | Četvrtak, 02 09 2021

Zahvaljujući digitalnom programu lojalnosti „Moj Maxi“ Kragujevčani od 15. jula imaju mogućnost da uživaju brojne pogodnosti u Maxi i Tempo prodavnicama. Više od 200 zaposlenih u ovim prodavnicama svakodnevno su u prethodnih mesec dana vredno radili na tome da upute kupce u sve benefite i popuste koje mogu da ostvare u kupovini korišćenjem aplikacije. O tome kako je izgledao put od upoznavanja potrošača sa aplikacijom do sve većeg broja zadovoljnih korisnika razgovarali smo sa Dejanom Jovanovićem, menadžerom Maxi supermarketa na adresi Svetozara Markovića 77.

Kakvi su prvi utisci Kragujevčana i koju pogodnost aplikacije „Moj Maxi“ izdvajaju kao omiljenu?

Veoma mi je drago što mogu da kažem da iz dana u dan sve veći broj naših kupaca uživa u pogodnostima koje „Moj Maxi“ aplikacija pruža, a komentari koje dobijamo u radnji govore u prilog njihovom zadovoljstvu. „Moj Maxi“ digitalni program lojalnosti je prvi ovakav program na tržištu maloprodaje u našoj zemlji, što je na samom početku pred nas stavilo veliki zadatak i izazove koji su vrlo brzo prevaziđeni zahvaljujući našim brojnim kolegama i eksternim saradnicima koji su bili tu da pruže sve potrebne informacije našim kupcima. Trudili smo se da naše sugrađane što bliže upoznamo sa svim benefitima i dodatnim popustima koje zahvaljujući aplikaciji mogu da ostvare prilikom svakodnevne nabavke namirnica, a prema povratnim informacijama koje dobijamo od zadovoljnih korisnika, rekao bih da smo u tome uspeli. Kupci koji imaju instaliranu „Moj Maxi“ aplikaciju uživaju brojne pogodnosti prilikom kupovine u Tempo i Maxi prodavnicama u našem gradu, a one koje posebno ističu kao omiljene su „Izaberi svoje akcije“ i „Personalizovane promocije“.

Šta digitalna aplikacija „Moj Maxi“ pruža potrošačima i kako mogu postati njeni korisnici?

Aplikacija omogućava uštedu novca i vremena. Drugim rečima, kroz personalizovane promocije pruža dodatnu uštedu kupcima prilikom nabavke proizvoda koji su deo njihove potrošačke korpe, ali i bržu kupovinu, poput opcije koja korisnicima aplikacije omogućava da unapred poruče željeni proizvod sa delikatesa i preuzmu ga bez čekanja u redu. Takođe, zahvaljujući aplikaciji kupci mogu da prate akcije u svojoj omiljenoj radnji, da biraju artikle koji će biti sniženi dve nedelje isključivo za njih, a tu su i mnoge druge pogodnosti. Jedna od velikih prednosti našeg programa lojalnosti jeste upravo to što je kreiran u vidu aplikacije, te je veoma lako i jednostavno uživati u benefitima koje donosi. Dovoljno je da kupac poseduje pametni mobilni uređaj na kom besplatno može da preuzme aplikaciju preko Google Play ili App store-a i registruje se, nakon čega automatski dobija popust od 10 odsto na prvu kupovinu kao i mogućnost da uživa sve njene pogodnosti.

Da li je personalizovana ponuda budućnost trgovine?

Smatram da je poznavanje kupaca i razumevanje njihovih potreba nužno kako biste obezbedili što bolje iskustvo kupovine i omogućili im maksimalni užitak prilikom nabavke namirnica. S tim u vezi, složio bih se da budućnost leži upravo u personalizovanoj ponudi, odnosno ponudi koja je kreirana tako da što približnije odgovori na stvarne potrebe svakog individualnog kupca. Upravo na tom principu funkcioniše „Moj Maxi“ aplikacija koja na osnovu navika u kupovini konkretnog korisnika formira ponudu i akcije kreirane specijalno za njega, a zahvaljujući njoj naši sugrađani prvi u Srbiji imaju priliku da iskuse sve benefite koje ovakav vid kupovine donosi. 

*Promo